Замовити дзвінок
Інтернет-магазин "Магніт"
internet.magazin@magnit.ua
Хочете ми передзвонимо?
Замовити дзвінок
Кошик

Саме час щось купити!

Оплата, доставка, повернення та обмін

ДОСТАВКА РЕГІОНАМИ УКРАЇНИ

Проводиться після 100% передоплати.

Здійснюється за допомогою кур'єрських служб: Нова Пошта, САТ (уточнюйте чи працює саме ваше відділення в зв'язку з карантином).

По місту Біла Церква доставка безкоштовно здійснюється у вівторок та четвер при замовленні на суму від 1 500 грн.

По місту Київ та Київській області доставка безкоштовно здійснюється з понеділка до п’ятниці при замовленні на суму від 2 500 грн.

Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:

  • Прайса, відповідно до типу посилки
  • Ваги та габаритів деталей з урахуванням упаковки
  • Страховки (% від вартості товару)
  • Місця призначення (населений пункт)
  • Типу послуги доставки (двері або склад)

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Компанія «Магніт» несе відповідальність за ЯКІСТЬ і КІЛЬКІСТЬ матеріалу тільки до його відправлення через компанію-перевізника. У разі виникнення суперечливих питань між клієнтом і перевізником, клієнт діє згідно умов компанії-перевізника. При цьому «Магніт» не приймає участі у розгляді претензій від клієнта до компанії-перевізника. Зі свого боку, «Магніт», як відправник, за запитом перевізника надає необхідну інформацію і документи на відправлений вантаж.

Обов'язково відкривайте зовнішню картонну упаковку товарів, щоб уникнути ризику не помітити приховані пошкодження. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має прим'яту або подряпану упаковку. Якщо у вас немає бажання або часу, щоб розкрити і перевірити кожну упаковку - ризики щодо можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.

Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту прийому замовлення Вами від компанії-перевізника, відповідальність за його цілісність і збереження несе компанія-перевізник.

Якщо Ви виявили пошкодження - зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії-перевізника (оператора відділення або кур'єра при адресній доставці) складання відповідного акту (Акт прийому-передачі), де вкажіть тип пошкодження і відмовляйтеся від посилки.

Претензії щодо ушкоджень товару не приймаються, якщо він вже був прийнятий Вами від компанії-перевізника, без складання Акту або повідомлення наших менеджерів до моменту прийому товарів. Не забирайте і не залишайте у себе пошкоджений товар.

Детальну інформацію зприводу доставки товару - уточнюйте у свого особистого менеджера.

Реквізити для оплати уточнюйте у менеджера.

ВІДСТЕЖИТИ ДОСТАВКУ:

НОВА ПОШТА

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН:

Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
 
 
БАЖАЄТЕ ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ЧИ ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Передзвоніть нам або напишіть повідомлення!
(098) 849-50-51
НАПИСАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ
 
 
+38 (099) 186-49-39
+38 (098) 849-50-51
 
 
Швидке замовлення:



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: