ДОСТАВКА РЕГІОНАМИ УКРАЇНИ
Проводиться після 100% передоплати.
Здійснюється за допомогою кур'єрських служб: Нова Пошта, САТ (уточнюйте чи працює саме ваше відділення в зв'язку з карантином).
По місту Біла Церква доставка безкоштовно здійснюється у вівторок та четвер при замовленні на суму від 1 500 грн.
По місту Київ та Київській області доставка безкоштовно здійснюється з понеділка до п’ятниці при замовленні на суму від 2 500 грн.
Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Компанія «Магніт» несе відповідальність за ЯКІСТЬ і КІЛЬКІСТЬ матеріалу тільки до його відправлення через компанію-перевізника. У разі виникнення суперечливих питань між клієнтом і перевізником, клієнт діє згідно умов компанії-перевізника. При цьому «Магніт» не приймає участі у розгляді претензій від клієнта до компанії-перевізника. Зі свого боку, «Магніт», як відправник, за запитом перевізника надає необхідну інформацію і документи на відправлений вантаж.
Обов'язково відкривайте зовнішню картонну упаковку товарів, щоб уникнути ризику не помітити приховані пошкодження. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має прим'яту або подряпану упаковку. Якщо у вас немає бажання або часу, щоб розкрити і перевірити кожну упаковку - ризики щодо можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.
Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту прийому замовлення Вами від компанії-перевізника, відповідальність за його цілісність і збереження несе компанія-перевізник.
Якщо Ви виявили пошкодження - зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії-перевізника (оператора відділення або кур'єра при адресній доставці) складання відповідного акту (Акт прийому-передачі), де вкажіть тип пошкодження і відмовляйтеся від посилки.
Претензії щодо ушкоджень товару не приймаються, якщо він вже був прийнятий Вами від компанії-перевізника, без складання Акту або повідомлення наших менеджерів до моменту прийому товарів. Не забирайте і не залишайте у себе пошкоджений товар.
Детальну інформацію зприводу доставки товару - уточнюйте у свого особистого менеджера.
Реквізити для оплати уточнюйте у менеджера.
ВІДСТЕЖИТИ ДОСТАВКУ:
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН:
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: